2k app
veiw
2k app
veiw

FAQ


Загальні питання

Я змінив адресу проживання (телефон, електронну адресу...). Як я можу змінити дані в анкеті?

Інформацію про змінені дані та обов'язково номер КОЗИРНОЇ КАРТИ і ПІБ присилайте на адресу kompanets@marketing.2k.ua

В яких ресторанах Сім'ї КОЗИРНА КАРТА можна скористатися "Ваучером на відвідування ресторану" програми МТС БОНУС?

Інформацію про ресторани, які беруть участь в програмі МТС бонус, можна дізнатися за телефоном (044) 206-60-60

Як можна отримати КОЗИРНУ КАРТУ?

Про те, як отримати КОЗИРНУ КАРТУ, читайте на цій сторінці

Як я можу дізнатися про статистику своїх відвідувань?

Відправте на адресу polishchuk@marketing.2k.ua запит на отримання статистики (вказавши номер КОЗИРНОЇ КАРТИ і ПІБ), і менеджер КОЗИРНОЇ КАРТИ зв'яжеться з Вами найближчим часом

Я власник 10% КОЗИРНОЇ КАРТИ. Як можна підвищити номінал знижки?

Передбачено наступні варіанти підвищення знижки :

  • 15% КОЗИРНА КАРТА видається адміністрацією ресторану на власний розсуд
  • Також Ви можете отримати 15% КОЗИРНУ КАРТУ, якщо на Вашій Карті більше 30 балів. Кожне відвідування будь-якого ресторану Мережі при оплаті рахунку враховується програмою статистики як 1 бал

Я втратив КОЗИРНУ КАРТУ. Що мені робити?

З питань втрати і відновлення КОЗИРНОЇ КАРТИ Ви можете звернутися у будь-який ресторан Мережі до адміністратора ресторану. Вам буде вручена Карта того ж номіналу, що і попередня. Загублена Карта блокується, статистика відвідувань переноситься на нову Карту. При проходженні загубленої КОЗИРНОЇ КАРТИ в ресторані Карта вилучається, знижка по ній не надається.

Як отримати 20% карту?

20% КОЗИРНА КАРТА вручається директорами ресторанів Мережі, а також Керівництвом Компанії КОЗИРНА КАРТА найчастішим відвідувачам