2k app
veiw
2k app
veiw
2012
Козирна Фан-зона Евро-2012
 
У 2012 році Україна та Польща стали країнами-організаторами футбольного форуму найсильніших європейських національних збірних - Євро-2012. Сотні тисяч європейських туристів відвідали нашу країну, щоб підтримати свої команди. Козирна Карта не могла залишитися осторонь такої значимої події та стала оператором двох офіційних Фан-зон Євро-2012
 
Опис події

Дорогі друзі, сім'я ресторанів "Козирна Карта" під час Євро-2012 стала офіційним партнером УЄФА та оператором двох офіційних Фан-зон Євро-2012 у Києві та Харкові. Ми створили всі умови, щоб усі футбольні вболівальники могли комфортно насолоджуватися цим грандіозним спортивним святом протягом усього місяця. На території Фан-зон Києва та Харкова кожен зміг відчути доброзичливу атмосферу футбольного свята разом із друзями та вболівальниками з інших країн.

Головною метою організації Фан-зон Євро-2012 у Києві та Харкові було забезпечення гостей комфортним переглядом футбольних матчів, смачною їжею та безпечним проведенням часу. Але, крім самих футбольних матчів, гості стали свідками яскравих шоу-програм та виступів таких зірок світової естради, як Елтон Джон, Queen, Armin van Buuren і Ніно Катамадзе.

Успішну організацію футбольного свята відзначили не тільки самі вболівальники, але й представники УЄФА, а це говорить про те, що робота співробітників Козирної Карти над підготовкою та реалізацією проекту пройшла на найвищому рівні, де кожен член команди показав себе справжнім професіоналом. Підтверджує це статистика: за місяць Єврофутболу Київську Фан-зону відвідало близько 2,2 млн. осіб, у Харкові це число склало - 758 тис. гостей.

Все по порядку

Євро-2012 запам'ятається багатьом уболівальникам не тільки, як красивий та пам’ятний івент, але і смачне свято. Організувати таке дозвілля змогла кейтерингова компаніях "Холідей Сервіс", яка забезпечила чудовий банкет, оперативно реагуючи на всі гастрономічні побажання гостей Фан-зони. Лише за один місяць на головній площі в Києві вдалося реалізувати 80 тис. упаковок їжі, більше 470 тис. літрів слабоалкогольних та 100 тис. літрів безалкогольних напоїв.

Для Фан-зони у Харкові ці цифри були наступними: 96 тис. літрів слабоалкогольних, 25 тис. літрів безалкогольних напоїв та 20 тис. упаковок їжі. Забезпечити такий оборот допомогли 300 співробітників, які працювали на торгових точках у Києві та Харкові.

Створення фан-зони - це серйозний інженерний захід: підведення комунікацій, електроенергії і т.д. З цим завданням і в Києві, і в Харкові успішно впоралися на всі 100%, тому всі технічні питання були улагоджені заздалегідь, а система працювала без збоїв, як справжній швейцарський годинниковий механізм. Для цього, загалом, було залучено понад 60 чоловік технічного персоналу.
Не варто забувати і про безпеку під час грандіозного футбольного марафону. Саме вона була на найвищому рівні, так як гарантувати повний спокій і доброзичливу атмосферу змогли співробітники охоронної компанії "Спарта XXI", які працювала в тісній взаємодії з органами МВС, МНС та СБУ. Щодня безпеку вболівальникам на Київській Фан-зоні забезпечували від 180 до 320 співробітників охоронної фірми, а в Харкові - в середньому 170 осіб на добу. Крім цього, територія Фан-зони повністю контролювалася камерами системи відеоспостереження.

На завершення варто відзначити подяку членам команд фан-зон "За значний внесок у якісну та успішну організацію і проведення фінальної частини Євро-2012", яку висловили глави Київської і Харківської міських державних адміністрацій.

Дивіться також
В Мюнхен без віз і багажу, але з хорошим...
2016
З 25 грудня 2014 року по 11 січня 2015 Сім’я...
2014
8 вересня Сім'я ресторанів "КОЗИРНА КАРТА" і...
2012